Wszystkie prace oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam.

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bądź w jakikolwiek sposób rozpowszechniane. Uszanuj to ! Chcesz wykorzystać - zapytaj...

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wyzwanie #24


Dziś pierwszy poniedziałek miesiąca, a więc serdecznie zapraszam do kolejnego wyzwania na blogu sklep-ewa.pl.

Tym razem zmierzymy się z mapką kartkową i mam nadzieję, że  zainspiruje Was do stworzenia przepięknych kartek.




Moja propozycja to kartka wielkanocna na bazie kolekcji „Usłane różami II ” 02 Galerii Papieru.





Stempel „Wesołego Alleluja” dostępny  u SZMEKa




Zapraszam do wspólnej zabawy, szczegóły TUTAJ


4 komentarze:

  1. Właśnie gimnastykuję się z kompozycją na kwadratowej kartce, ta mapka z nieba mi spada! Twoja inspiracja cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i mapka też fajna, chyba się z nią zmierzę, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna :) Idę jeszcze troszkę popatrzeć na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Prosta a jednak jaki efekt. Podziwiam tym bardziej, że Wielkanoc, to jakoś nie mój temat...

    OdpowiedzUsuń