Wszystkie prace oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam.

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bądź w jakikolwiek sposób rozpowszechniane. Uszanuj to ! Chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 26 lipca 2012

Gościnnie na blogu Scrap-Ścinki.

Serdecznie dziękuję za zaproszenie i możliwość gościnnego występu na blogu Scrap-Ścinki.

Mam nadzieję, że moje kartki zainspirują Was do stworzenia przepięknych kwiatowych prac.

A temat aktualnego wyzwania#5 to „Kwiatowo” – 
należy wykorzystać w swojej pracy kwiaty wykonane ze ścinków papieru lub materiału.

Ja w swoich kartkach dodałam delikatne kwiaty zrobione z organzy w kolorze białym – 
wykorzystałam resztki z firanki.   

Tło na kartkach to skrawki papierów, które pozostały mi z poprzednich kartek.
 I moje kartki przygotowane w ramach inspiracji:







 Pozdrawiam ciepło.

13 komentarzy:

  1. jest tu tak pięknie i mnóstwo prac do podziwiania i zainspirowania, że z chęcią tu zostaję na dłużej:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne - podobają mi się obydwie, ślicznie są dopasowane te ścinki. Zapraszam na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na ścinki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające karteczki!
    Świetne kompozycje ścinkowe i piękne kwiatki,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne karteczki! Wspaniale dobrałaś kolory, a organzowe kwiatuszki pięknie dopełniają całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!. Urzekła mnie kompozycja i dobór kolorystyczny ścinków pierwszej karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wykorzystanie skrawków;) Kompozycja pierwszej jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne!! aż się nie chce wierzyć, że to resztkowe kartki... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto by pomyślał, że z resztek można takie cuda zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne te kwiatki. Jak skladasz te organze? Bo tak ciekawie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Koło wycięte z organzy delikatnie opalam i składam na pół a następnie znów na pół, a końcówki delikatnie zszywam.
      Układam naprzemiennie i zszywam, albo przyklejam do wyciętego koła klejem na gorąco – środek łączenia przyozdabiam ćwiekiem bądź półperełką.

      Usuń
  11. Dziękuje za przemiłe słowa

    OdpowiedzUsuń