Wszystkie prace oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam.

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bądź w jakikolwiek sposób rozpowszechniane. Uszanuj to ! Chcesz wykorzystać - zapytaj...

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wyzwanie #2 - Mapka LO

I moja pierwsza próba zmierzenia się z mapką Losową, 
w ramach wyzwania #2 na  na blogu sklep-ewa.pl.

 W imieniu Ibiska zapraszam do wspólnej zabawy, szczegóły TUTAJ.





 
A tak prezentuje się mapka:






Papiery z kolekcji ILS "Let it go” i "I Love Pattern"
Tekturowe słowa - Scrapiniec
Stempel  kleks - Agateria





6 komentarzy:

  1. Ten LO-sik wymiata! jak go zobaczyłam pierwszy raz to kopa mi z wrażenia opadła! BOSKI, po prostu BOSKI! Jestem nim oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza próba!?? Jaki świetny rezultat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne LO... aż trudno uwierzyć, że to pierwsza próba.
    Pozdrawiam
    cmok, cmok

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny LO, spokojnie możesz je robić częściej :)

    OdpowiedzUsuń